Меблі початку 18 віку на Русі


 двері з дерева КиївКінець XVII - початок XVIII ст. були переломним періодом в історії Росії: переборювалася вікова відсталість, зміцнювалося держава, розвивалася промисловість, зорганізувалися регулярна армія і військовий флот. Історія Росії цього періоду нерозривно пов'язана з особистістю Петра I - найбільшого політичного діяча тієї епохи, перетворювача країни. В 1703 р Петро створює нову столицю - Петербург, де і зосереджує будівельну архітектурну і меблеву діяльність. Особливо акцентує увагу на створення мануфактур, які будуть виробляти дерев'яні двері на замовлення Київ з карельської сосни і алтайського кедра.

   В кінці XVII - особливо спочатку XVIII в. Мистецтво стає переважно світським. Виявляється в зміні характеру дизайну і царська кухонні меблі, звертаючись до європейських форм. Петербург забудовується дерев'яними будівлями, що імітують кам'яні і цегляні, їх наповнюють дерев'яними меблями і речами за указом государевим. Це спричинило за собою і розвиток дерев'яної скульптури. Петро I переводить всіх московських різьбярів в Петербург, де організовує спеціальні майстерні, де роблять у великій кількості спальну меблі для дорослого населення міста. У 1725 р в Петербурзі грунтується Академія наук з гімназією. Здібних молодих людей посилають за кордон для оволодіння різними науками, мистецтвами і ремеслами. Для навчання столярній справі по науці створювати міжкімнатні арочні двері в Києві направляють в Англію і Голландію майстрів і ремісників. На початку XVIII в. створюються перші спеціальні мистецькі навчальні заклади.

     Готуючи власних майстрів, Петро I також кличе для роботи в Росію іноземних вчених і фахівців, у тому числі столярів, шпалерників меблів, різьбярів, токарів по дереву, каретників і позолотників і ставить до них високі вимоги! Кожна государева двох'ярусна ліжко бути повинна якості підвищеного! На початку XVIII в. в Петербурзі були створені такі споруди, як Петропавлівська фортеця (1712-1713, Д. Трезини), Літній палац Петра I (розпочато в 1711 р Д. Трезини, закінчено в 1714 р А. Шлютером). Палацово-парковий ансамбль в Петергофі, палаци Монплезир, Марлі, Ермітаж (І. Браунштейн, А. Леблон, Н. Мікет-ти, П. М. Еропкин, М. Г. Земцов і Т. Усов); будівлю дванадцяти колегій (1722-1733, Д. Трезини); перша будівля Адміралтейства (1732-1738, І. К. Корсбов); Кунсткамера (1718-1734, Г. І. Маттарнові, М. Т. Земцов) стали справою рук Петра Великого. Вони були суворі і прості за формою. Навіть в палацових приміщеннях інтер'єри меблів і міжкімнатні арочні двері мали відміну за формою, виділялися простотою і скромністю. Стіни кімнат і залів і спинки двоповерхових ліжечок для дітей обробляли дерев'яними різьбленими панелями. В інтер'єрах з'явилися дзеркала, срібні люстри, кахельні печі, картини, в основному зображують морські пейзажі. Пол виконували з керамічних плиток або паркету. Меблі - шафи, вітрини, дубові стільці і крісла, дерев'яні дитячі багатоярусні ліжка, оббиті шкірою, з різьбленням і точеними деталями - мали уздовж стін. 

  Характерним прикладом вирішення інтер'єру цього періоду є кабінет Петра I з дубовими панелями в Великому Петергофском палаці, обробка якого здійснена за проектом архітектора А. Леблона. Різьблені прикраси, складові головне достоїнство кабінету і шикарна двох'ярусна ліжко з полтавського дуба в кутку біля каміна, зроблені приїхали на запрошення Петра I з Франції Николем Піно. В оздобленні інтер'єрів початку XVIII в. велике місце займало дерево, з нього виконували стінні панелі, дверні та віконні укоси, карнизи, полотна дверей,  двері з дерева Київ, сходи для палацових будівель. В інтер'єр вводяться різьблені панно з деревини дуба, горіха, чинара. Часто панно підфарбовують або доповнюють розписом. Дерев'яні елементи інтер'єру і меблів обробляли зонуванням з подальшим вощіння, різьбленням, іноді з підфарбовування. Інтер'єри палаців початку XVIII в. обставляли привізною меблями і встановлювали ліжечка двоповерхові російської роботи. У цей період в російських меблях визначальним є вплив барокових форм меблів, особливо в голландському і англійському варіанті. Однак, для російських меблів продовжують залишатися характерними кілька приземкуваті двоспальні ліжка з масиву зі скульптурною обробкою несучих деталей. Основними видами художньої обробки меблів були різьблення і точені деталі поздовжніх цанг і балясин дерев'яних сходів і ліжок. В кінці першої чверті XVIII в. меблевих виробах з'явилися вставки з набірного дерева. Іноді меблі прикрашали розписом олійними фарбами (столик в Ермітажі, погрібець в Палаті зброї, ліжко багатоярусна в спальні Петра 1), яка в подальшому отримує широкий розвиток. Для виготовлення меблів і двоярусних ліжок в основному застосовували дуб. Ясень застосовували, якщо необхідні були дерев'яні двері на замовлення Київ для купця. Поверхня виробів тонували в темний колір і обробляли під віск. У палацах застосовували меблі з горіха і червоного дерева, при обробці меблів фарбуванням використовували березу. Оббивали меблі гладкою і тисненої шкірою, кольоровим оксамитом і сукном. Оббивку зазвичай кріпили цвяхами з розташованими близько один до одного капелюшками.

 Однією з особливостей меблів петровської епохи було те, що вона підбиралася для обладнання того чи іншого приміщення з окремих предметів, близьких за формами, деревині і обробці. Стільці, крісла та двері з дерева Київ різноманітної форми, однак, як правило, мали спинку значної висоти, глуху або з наскрізною дошкою. Оббивка сидіння широка, ніжки точені або зігнутої форми, звані Кабриоль, у верхній частині у цанги ніжка сильно розширювалася, внизу утворювала пташину лапу, що тримає кулю. Бували ліжка двоспальні з ніжками прямими, гладкими чотиригранного перетину. Підлокітники мали вигнуту форму. Виготовляли ліжечка з м'яким настилом. Найбільш характерний приклад петровської меблів - Адміралтейське крісло Петра I, що знаходиться в Літньому палаці. Столи, гарнітури і стільці різні за величиною і призначенням. Кришки прямокутні або квадратні, подстолье масивне з різьбленими прикрасами, часто з висувним ящиком. Витонченою форми ніжки скріплювалися широкої підніжкою. Для збільшення майданчики столу кришку іноді робили розсувний. Найбільш популярні були шафи для сукні двостулкові прямолінійної форми з масивним карнизом. Великі датські передпокої з картушем, врізаним в карниз, з кулястими ніжками, пілястрами і фільонками стулками із суцільним різьбленим великим рельєфом. Не кожна людина в той час міг собі дозволити купити арочні двері невеликого розміру з глухим, кілька виступаючим вперед низом і верхньої заскленій частиною. Дзеркала обрамляли профилированной або різьблений рамою, верхню частину рами зазвичай прикрашав складний орнамент. Окремі форми меблів початку XVIII в. (Наприклад, стільці з високими спинками, рами дзеркал) існували тривалий час ...

P/S/

  Дивлячись на історичне минуле деревообробки, у вас повинні бути розвіяні будь-які сумніви в тому, де купити дерев'яні двері на замовлення Київ і Україна. Тільки у національного виробника! ..